Mount Seymour - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Joep Evers - WaarBenJij.nu Mount Seymour - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Joep Evers - WaarBenJij.nu

Mount Seymour

Blijf op de hoogte en volg Joep

09 Februari 2014 | Canada, Burnaby

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik inderdaad naar Mount Seymour, ten noordoosten van Vancouver, geweest. Hier werd ik door Sam (Australische kamergenoot van de universiteit) en twee vrienden van hem voorzichtig geïntroduceerd in de wintersport. Veel Vancouverites bleken vandaag hetzelfde idee gehad te hebben. Bewapend met snowshoes ging het bergopwaarts. Een paar foto's wil ik jullie niet onthouden...

(Overigens lijkt het erop dat niet al mijn foto's direct onder een reisverslag worden geplaatst. Klik links in het menu op Foto's om meer te zien.)

• 10 Februari 2014 - 19:31

Marian Mooren:

Hallo Joep,

Leuk al die reisverslagen van jou. Een hele belevenis daar zo te zien.
    Volg je onze olympische wintersporters (vooral schaatsers!) ook een beetje?
    Vandaag hebben onze sprinters (heren) het hele erepodium bezet net als eergisteren bij de 5km ook! Ireen Wüst heeft gisteren ook nog eens goud gehaald op de 3 km.
    Maar misschien weet je dit allang.

Hartelijke groeten van ons allemaal, Thei, Marian, Milou, Rick en Anniek!

• 10 Februari 2014 - 20:02

Huub Evers:

Hoi Joep, geniet van je verblijf in Canada. Het is inderdaad een wereld die veel grootser en wijder is dan die van ons hier. En dat Aziatische eten is toch veel lekkerder dan onze bammetjes met pindakaas?! Hier in Goirle staat het hele dorp op z'n kop vanwege Irene Wüst. De slager verkoopt hier wüstebroodjes bijvoorbeeld. Maak er een prachtige tijd van, met of zonder Olympische Spelen.
    Marleen en Huub

• 11 Februari 2014 - 12:01

Renske:

Daag Joep!

Good om te laezen des se t zo nao diene zin hubs dao! Geniet dr van!

x Renske

• 11 Februari 2014 - 22:21

Marlies Meijers:

Hee Joep!
    Jij hebt tenminste winter meegemaakt dit jaar, hier is het regenachtig en lauw. Als je nou flink gaat oefenen met skiën kun je nog meedoen aan de afdaling bij de Olympische Spelen.Wat doe je eigenlijk overdag in de uni?? Ben je daar bezig met een onderzoek of sluit je aan bij collega's die bezig zijn met een onderzoek??? Leg me dat eens in duidelijke taal uit zodat ik dat ook kan begrijpen. Heel veel groetjes vanuit Vlodrop!
    Marlies

• 14 Februari 2014 - 06:13

Jos En Riet Geraedts:

Joep, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Heel veel groetjes uit Herten.

• 14 Februari 2014 - 18:22

Ton En Toos:

Hallo Joep,

Proficiat met je 26ste verjaardag. Maak er een leuke dag van
    en geniet van het Canadese leven.